שאלות נפוצות על טיפולי אנטי אייג'ינג

שאלות נפוצות על טיפולי אנטי אייג'ינג

מהו אנטי אייג'ינג? אילו טיפולים מתבצעים כדי להאט את תופעת ההזדקנות? מאיזה גיל מומלץ להתחיל את הטיפולים? האם הטיפולים יעילים? איפה מומלץ לעבור טיפולי אנטי אייג'ינג?

אנטי אייג'ינג הוא עיכוב של תהליך ההזדקנות. מרגע הלידה והיציאה לאוויר העולם, הגוף מתחיל לפעול ברשות עצמו. ככל שהגיל עולה כך מופיעים יותר סימנים לכך: העור פחות גמיש ואלסטי, העייפות גוברת, מופיע קושי בעת פעילות גופנית ועוד. טיפולי אנטי אייג'ינג מיועדים להאט את תהליך ההזדקנות ואת הופעת הסימנים השונים על העור.

אילו טיפולים הם חלק מאנטי אייג'ינג

ישנם כמה טיפולים יעילים שיכולים לעזור לך להחזיר את הזמן לאחור. טיפול בחומצה היאלורונית נמצא כיעיל ובטוח מאד. לאחר טשטוש אזור הטיפול תוזרק החומצה בעזרת מחט דקיקה אל הקמט ותהפוך את האזור לחלק. החומצה המוזרקת היא סינטטית אך בגוף יש לנו חומצה היאלורונית ולכן הגוף מכיר אותה ומגיב לטיפול זה מצוין. טיפול נוסף בעזרת החומצה נקרא סקין בוסטר והוא יעיל להחלקת קמטוטים עדינים והעלמת צלקות.

מתיחה בחוטים הפכה בשנים האחרונות לפופולרית ובמיוחד אם יש לך רצון ליהנות מחידוש העור והחלקת קמטים בפנים ובצוואר. המתיחה מתבצעת לאחר טשטוש של האזור, ההשפעה של הטיפול מידית ותעניק לך עור חדש וצעיר.

מאיזה גיל אפשר להתחיל את הטיפולים?

טיפולי אנטי אייג'ינג מתאימים מהגיל בו מתחילות תופעות של הזדקנות. ברגע שמתחילים להופיע על פנייך קמטוטים, יש באפשרותך לפנות אל קוסמטיקאית מומחית ולראות מהי הדרך הנכונה להחזיר את הזמן אחורה. כאן חשוב לציין כי ישנם גורמים המשפיעים על ההזדקנות ומאיצים את התהליך ובהם תזונה מעובדת, עישון, אי הקפדה על שתיית מים וחוסר פעילות גופנית. בכל גיל מומלץ לאמץ הרגלים בריאים ואילו ישפיעו על תהליך ההזדקנות של העור (אם כי הם לא יעלימו קמטים).

האם ישנה יעילות לטיפולי אנטי אייג'ינג?

שאלה זו נפוצה והתשובה אליה היא חד משמעית כן. טיפולי אנטי אייג'ינג משפיעים ומיד. בין אם מדובר על הזרקת חומצה היאלורונית ובין אם טיפול בחוטים, עור הפנים ייראה שונה מיד לאחר הטיפול. עם זאת, חשוב לציין כי כל החומרים מוכרים על ידי הגוף, נספגים בו ולכן עם הזמן ההשפעה תיעלם ויהיה צורך לחזור על הטיפול. שגרת טיפולים היא דרך טובה לשמור על מראה צעיר ויש לך אפשרות להתייעץ עם קליניקה המתמחה בתחום כמו Tali Cosmetics.

איפה מומלץ לבצע את הטיפולים?

לקליניקה הנבחרת יש משמעות רבה. עלייך לבדוק כי את הקליניקה מנהלת קוסמטיקאית פרא-רפואית שעברה התמחות ספציפית בכל שיטת טיפול. בנוסף לכך, חשוב מאד שהקוסמטיקאית לא תציע לך טיפול אנטי אייג'ינג לפני שתבין מה המטרה שלך ולפני הפגישה הראשונית.

בקליניקת Tali Cosmetics אנו מעמידים לרשותך מגוון טיפולים מקצועיים, בעזרת מכשירים מתקדמים, המבוצעים באווירה נינוחה ולאחר יעוץ ואבחון ראשוני ללא עלות.