סדרת-הסרומים-new-essential

ADVANCED BIOM-XL

סרום לחות עם חומצה היאלורונית מבית חוה זינגבוים

סרום עוצמתי זה מהווה פריצת דרך בתחום העצמת לחות העור. התכשיר מבוסס על דור חדש של פורמולציה העשירה בחומצה היאלורונית ובקומפלקס הגנה ייחודי ממקור ימי.

הפורמולה מכילה פרוביוטיקה לאיזון החיידקים הטובים, לשמירה על ההגנה הטבעית של העור מפני זיהום אוויר אורבני ולהגנה מפני קרינת המסכים (קרינת האור הכחול). סרום החומצה ההיאלורונית מעשיר את עור הפנים, מעניק לו לחות ללא שומן ומומלץ כבסיס לקרם לחות.

INTENSE BARRIER

סרום הגנה לעור יבש מבית חוה זינגבוים

סרום לעור יבש. פורמולה עשירה וקטיפתית הנספגת במהירות ומבוססת על קומפלקס לטיפול בעור יבש ולשיקומו. הרכיבים הפעילים מספקים לעור ויטמין D פעיל, משפרים את חוסן העור ומגנים עליו מפני רדיקלים חופשיים.

הסרום מסייע בשימור מערך ההגנה הטבעי של עור יבש ועור מיובש, בשיפור גמישות העור, בשמירה על הלחות הטבעית וכן בהחזרת החיוניות, הזוהר והברק הטבעי של העור.

PROTECTION SHIELD

סרום הגנה לעור שומני מבית חוה זינגבוים

סרום חדשני זה נועד להגן על עור עם נטייה להפרשת סבום (שומן עורי) ומיועד בעיקר לעור שומני. הסרום מגן מפני זיהום אוויר אורבני, אובך, וגירויי עור הגורמים להיווצרות קומודונים ומיליומים. הקומפלקס הייחודי בפורמולה מכיל רכיב השומר על העור מפני נזקי זיהום האוויר, מפחית את הפרשת השומן העורי ומצמצם יצור קומודונים ומיליומים. סרום לעור שמן זה עשיר בויטמין D, השומר על העור מפני אודם וגירוי ומאיץ תהליכי ריפוי.

NIGTHE SERUM
סרום לילה לסיוע בשיקום העור והבהרת עור הפנים מבית חוה זינגבוים

סרום לילה המתאים לכל סוגי העור. הפורמולה מנצלת את זמן המנוחה הלילית כדי להפעיל תהליכי חידוש, שיקום, תיקון וריפוי של העור.

התכשיר מסייע בהבהרת עור הפנים, הפחתת אדמומיות ובהרגעת העור לאחר החשיפה היומית לשמש, לאובך ולמפגעים סביבתיים.

הפורמולה מכילה ויטמין D החיוני לתהליך הריפוי, וכן רכיבי אומגה 6.

הסרום מומלץ לשימוש במקביל לתכשירים מחדשי עור.